Zostań mistrzem świata Naruto
W systemie cyrkulacji Chakry są tak zwane bramy. Czyli ograniczniki przepływu Chakry by nie przeciążał systemu oraz ciała. Przesadzanie z barmami może szybko spowodować nieodwracalne uszkodzenia ciał, a nawet śmierć. Podczas otwarcia nie można używać Jutsu z wyjątkiem specjalnych TaiJutsu. Każdą brame można utrzymywać max. 5 postów, a wszystkie(jedna się skończy odpalam następną) 15 postów. Bramy należy aktywować i kupować po kolei:
Brama nr.1 - Brama Otwarcia (Initial Gate) - ta brama umiejscowiona jest w lewym płacie mózgu, po jej otwarciu mózg przestaje kontrolować użycie mięśni
Wszystkie Staty + 10
Koszt: 100 CO
Techniki:
Gourai Rensa:
W tej technice po aktywacji bramy wyrzucamy przeciwnika silnym kopnięciem w powietrze, a następnie wybijamy się w górę
wyprzedzając go i kiedy obaj opadamy ustawiamy się tuż nad nim przodem i zasypujemy go gradem ciosów zadawanych pięściami, aż do upadku na ziemię. Ta technika powoduje duże obrażenia.
Brama nr.2 - Brama Odpoczynku (Heal Gate) - jest umiejscowiona w prawym płacie mózgu, przy tej bramie energia zostaje jeszcze wzmocniona
Wszystkie Staty + 10
Brama nr.3 - Brama Życia (Life Gate) - przy jej otwarciu całe ciało się czerwieni, co świadczy o wysokiej temperaturze ciała, co oznacza wielki wysiłek ale i sięgnięcie do głębi siły,
Wszystkie Staty + 10
Koszt: 100 CO
Techniki:
Omote renge(1 lotos)
Wykonujący owija swojego przeciwnika bandażem. Następnie z dużą szybkością okręca się wokół własnej osi w kierunku ziemi. U kresu tego lotu, użytkownik odskakuje od swojej ofiary, a ta z bardzo dużą prędkością uderza w ziemie.
Brama nr.4 - Brama Bólu (Harm Gate)
Wszystkie Staty + 10
Koszt: 100 CO
Brama nr.5 - Brama Zamknięcia (Limit Gate)
Wszystkie Staty + 10
Koszt: 100 CO
Techniki:
Ura renge(2 lotos)
Technikę wykonuje się w sposób identyczny jak przy jutsu Omote Renge, z tą różnicą, że przy otwartej piątej bramie nasze ciało nie nakłada na nas żadnych ograniczeń. jest to jutsu kończące walkę niezależnie od tego czy się powiedzie, czy nie. Wykonujący po wszystkim nie jest w stanie się poruszyć i istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie przeżyje tej techniki, jednak złapany w nią przeciwnik ma duże mniejsze szanse na przeżycie.
Brama nr.6 - Brama Radości (View Gate)
Wszystkie Staty + 10
Koszt: 100 CO
Techniki:
Asa Kujaku
Polega na uderzaniu przeciwnika z dużą szybkością płonącymi pięściami przez co powstaje grad ognistych pocisków, co przypomina ogon pawia.
Brama nr.7 - Brama Szoku (Wonder Gate)
Wszystkie Staty + 10
Koszt: 100 CO
Brama nr.8 - Brama Śmierci (Deaht Gate) - jest umiejscowiona w sercu, otwarcie tej bramy gwarantuje uzyskanie maksimum mocy, ale również pewną śmieć, gdyż powoduje znaczne nadużycie serca
Wszystkie Staty + 10
Koszt: 100 CO
Offline